Medium printer bug on Xbox

Recommended Posts

More detail please, what are you trying to do? Can you still print without the hologram? 

1 hour ago, Blind Io said:

More detail please, what are you trying to do? Can you still print without the hologram? 

The printer does not work at all.  Can still connect power and move the platform, but I cannot do anything with the printer itself.

5 hours ago, SpicyMilkbags said:

Yes, I researched extenders

Extenders are printed in the backpack like tethers. 

All good! 

Ich habe das selbe Problem auf der xbox one
Ich habe Sachen erforscht, kann aber nichts wechseln.

wenn ich etwas erforsche und dann einen Drucker baue, kann dieser eine Drucker genau diese eine Sache, forsche ich weiter, kann ich das nicht auswählen/umstellen.

Baue ich nach dem forschen, einer weiteren dachte, einen weiteren Drucker, kann der neue Drucker das neue Rezept und auch hier lässt sich wieder nichts umstellen.

Ich habe alles möglich versucht x drucken, festhalten, y drücken/festhalten.

Erfolglos

Es ist etwas lästig für jedes erforschte Teil einen neuen Drucker zu bauen, zudem das jedes mal 2 Aluminium kostet. Ich bin nur noch Aluminium am farmen.

Bisher ist mir dieses nur beim Drucker aufgefallen, aber so kann ich das Spiel nicht spielen. Ich habe das Spiel erst heute gekauft, weil ich von der Demo sehr begeistert war.

Ich hoffe ihr repariert das schnell.

----english via Google----

I have the same problem on the xbox one
I've researched things, but can not change anything.

if I research something and then build a printer, this one printer can do just that one thing, I keep exploring, I can not select / change that.

After I research, another thought, another printer, the new printer can the new recipe and again nothing can change.

I have tried everything possible x print, hold on, y press / hold.

unsuccessful

It is a bit annoying for any researched part to build a new printer, which costs 2 aluminum each time. I'm just aluminum on farms.

So far I've only noticed this at the printer, but I can not play the game that way. I only bought the game today because I was very excited about the demo.

I hope you fix that quickly.

Der kostenlose Service von Google übersetzt in Sekundenschnelle Wörter, Sätze und Webseiten zwischen Deutsch und über 100 anderen Sprachen.

Leider konnte ich meinen ersten Beitrag nicht editierten :-(

Ich habe es jetzt nochmal nachgestellt, es ist reproduzierbar!

Folgender Ablauf:
Der normale Start
Ein mittlerer Drucker steht bereits, kann aber noch nichts machen, als ich dann genug Punkt zusammen habe, forsche ich zuerst die Solarzelle und abschließend das Windrad.
Man sieht, dass die vorhandene Station nur die Solarzelle kann, dass ui fehlt und lässt sich nicht aufrufen.
Der zweite Drucker kann automatisch das zuletzt erforschte herstellen, hätte ich 3 Sachen geforscht, wäre es auch das letzte gewesen und das zweite hätte ich dann nie bauen können.
Ich hoffe ich drücke mich verständlich aus.

Ich habe das ganze als Video mit OneDrive freigegeben.

https://1drv.ms/v/s!AmQqCC-VJYE3jHaHXsBPQ6CgD2ni

---english with google---

Unfortunately I could not edit my first post :-( 

I have readjusted it now, it is reproducible! 

The following procedure: 
The normal start 
A middle printer is already set, but can not do anything yet, as I have enough point together, I first search the solar cell and finally the wind turbine. 

You can see that the existing station can only use the solar cell, that ui is missing and can not be called up. 
The second printer can automatically produce the last researched, if I had researched 3 things, it would have been the last and the second I would never have been able to build. 

I hope I express myself understandable. 

I released the whole thing as a video with OneDrive. 
https://1drv.ms/v/s!AmQqCC-VJYE3jHaHXsBPQ6CgD2ni

• 3 weeks later...

Das Problem ist gelöst. Entschuldigung, dass ich ihre Zeit verschwendet habe.

Lösung auf der Xbox One:
LT gedrückt halten
Während man es gedrückt hält, kann man den rechten stick wie einen Mauszeiger nutzen und mit RT einen Linksklick simulieren, somit kann man die erforschten Sachen durchschalten.

Eine Tastenbelegung des Controllers in den Optionen wäre hier hilfreich gewesen.

=====

The problem is solved. Sorry for wasting your time.

Solution on the Xbox One:
Hold down LT
While holding it down, you can use the right stick like a mouse pointer and simulate with RT a left click, so you can switch through the explored stuff.

A key assignment of the controller in the options would have been helpful here.

Share