Devilcraft

Members
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

About Devilcraft

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Devilcraft

    "125" - February 16th, 2017

    Oh, you can find much more answers than ask. The only thing you need to do is roaming this forum, e.g. look 'help, question' section or 'general discussion' section and 'suggestion' section for your ideas.
  2. Devilcraft

    "125" - February 16th, 2017

    Ну, так завтра же патч
  3. Devilcraft

    "125" - February 16th, 2017

    Так они, вроде, различимы. Не? Плохо что их сквозь облака не видно и порой можно проскочить мимо нужного направления, не увидев их из-за них.
  4. Devilcraft

    "125" - February 16th, 2017

    I'm bothered from enormous quantity of tethers. So the only reason to stockpile energy is to ride discovering underground. Oxygen often accompany with energy and swallowed not by my will. I just want to get rid of it, but without luck. My fix for this issue is never leave any of such resources not fully used. Your fix for number two is good, of course. But... I don't like the library order. I beleive they will.
  5. Devilcraft

    "125" - February 16th, 2017

    The bugs under are new to me so I relate them to current patch. 1. Energy and oxygen resources that have been used before save become useless after reload. Seems like the game counts them as not fully picked. 2. Again resources. Sometime they just vanish from my pit. Guess what? I find them on cave levels under my pit. Seems like the reason is in the first step of trying to make the performance better.
  6. Devilcraft

    "125" - February 16th, 2017

    Переведет криво. Это очевидно. Думаю, по поводу ситуации с патчами следующее: в декабре был старт и куча крайне критичных ошибок, поэтому разрабы латали код и все это выкидывали мелкими но частыми фиксами. Сейчас процесс устаканивается, входит в размеренное русло, поэтому и патчи реже. Это нормальная практика. Кроме того, они недавно переезжали в новый офис, сейчас участвуют в конференции гейм-девелоперов. Плюс ищут новых людей для расширения команды - все это (все эти орг. моменты) тоже отнимает много времени. Но, это совсем не означает, что они решили закинруть проект и кинуть нас
  7. Devilcraft

    "125" - February 16th, 2017

    Yes, it was a nice try Though google isn't quite right in translation.
  8. Devilcraft

    "125" - February 16th, 2017

    Коллега, Вы специально в англоязычной среде пишите по-русски? Я не в претензию, просто так гораздо меньше шансов, что ответят. Что касается следующего патча, то разработчики планами по его выпуску не делились. Кроме того, они сейчас на GDC, что тоже оттянет выпуск очередного обновления. My post doesn't contain anything important for others, but for астра only. So I've desided not to translate it to English :)
  9. Devilcraft

    "125" - February 16th, 2017

    Двигатель пока бесполезен. У меня три таких лежит в яме. Грузовик может застрять и на ровном месте - на любой планете Встречал этот баг и на других планетах и на более ранних патчах. А, вот динамит - это вещь. я сложил в кучу порядка 150 единиц - избавлялся от алюминия )
  10. Devilcraft

    "125" - February 16th, 2017

    Experimental patch doesn't load stable saves - that's true. But Stable patch loads saves from experimental. You just need to erise X_ from file name.
  11. Devilcraft

    "119" - January 21st, 2017

    Have you started a new game? If not that's right. You've already researched еvery blueprint on your first planet the game currently has.
  12. Devilcraft

    "119" - January 21st, 2017

    Представляю себе разрабов - беднягам точно не спится: их атакуют здесь, в твиттере, в стиме этим вопросом. Надеюсь, им хватит запала доделать игру.
  13. Devilcraft

    "119" - January 21st, 2017

    Скоро. Надо набраться терпения Я и сам как на иголках - ни сна ни покоя.
  14. Devilcraft

    A Small Peek for the Next Big Update

    "SOON, I hope." Adam sad on Steam community thread.
  15. Devilcraft

    Fps fix?

    I may mistake somewhere, but the true full screen mod (FullscreenMode = 0) only alters the priority of the other OS processes (not all). Which makes Astroneer be on the top and utilize more hardware resources. Nevertheles it can't solve the problem of FPS degradation over time, over the progress we make exploring environment, mining ores, collecting resources, building bases. This issue faced by almost every player. So I'm waiting the next patch with great impatience P.S.: sorry for my English